Werken in de Cloud
Waarom werken in de Cloud?
Als een bedrijf in de Cloud werkt, dan betekent dit dat ze digitale werkplekken hebben die altijd beschikbaar zijn. De documenten worden namelijk niet lokaal opgeslagen op de harde schijf, maar in de virtuele Cloud. Met een internetverbinding log je probleemloos in vanaf iedere locatie ter wereld. Eenvoudig én flexibel. Toch vraag je je misschien af waarom zo veel bedrijven overstappen naar de Cloud. We leggen het uit in deze blog en geven je 5 redenen om het zelf ook te doen!
#1 Werken waar en wanneer je wil
Heb jij Cloud werkplekken? Dan zijn jouw bestanden bereikbaar waar en wanneer jij wilt: thuis op kantoor of in het buitenland. Het enige wat je nodig hebt is een laptop en een veilige en stabiele internetverbinding. Ideaal voor thuiswerkers of professionals die veel onderweg zijn en van de ene naar de andere afspraak hoppen!
#2 Minimale down-time
Neem je zakelijke Cloud werkplekken af bij Herito, dan log je altijd in via een beveiligde SSL-verbinding. Daarnaast worden er dagelijks updates en back-ups gedraaid. Hierdoor kunnen jouw gegevens eenvoudig teruggehaald worden na een storing of cyberattack en minimaliseer je eventuele down-time. Voor iemand het door heeft ben je weer up and running!
#3 Voordelig
Door te kiezen voor de Cloud hoef je geen investeringen meer te doen in dure hardware. Er zijn namelijk geen opstartkosten en je kunt gefaseerd overstappen. Daarnaast betaal je alleen voor wat je nodig hebt. Vind je het prettiger om een vaste prijs te betalen? Dan helpt Herito je bij het bepalen van de juiste abonnementsvorm passend bij jouw behoefte!
#4 Schaalbaar
Zit jouw onderneming in de lift en vind je het lastig om te bepalen hoeveel opslagcapaciteit je nodig hebt? Of heb je juist last van piekperioden waarbij je website druk bezocht wordt? Geen probleem. Want je kunt de opslagcapaciteit én het aantal Cloud werkplekken op ieder moment verhogen of uitbreiden.
#5 Altijd support
Met de premium Cloud werkplekken van Herito hoef je zelf geen onderhoud meer uit te voeren of IT-professionals in te huren. Want wij regelen we alles van A tot Z voor je: de implementatie, het onderhoud én het beheer. Daarnaast is onze Nederlandstalige servicedesk ook op zaterdag bereikbaar tussen 08.00 uur en 20.00 uur. En is er een storing? Dan gaan we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 4 uur voor je aan de slag om het probleem op te lossen! Wil je weten welke Cloud werkplekken bij jouw bedrijf passen? Vraag dan een gratis en vrijbelijvend kennismakingsgesprek aan of stuur een e-mail naar info@herito.nl.