Tobas Jeugdhulp
Tobas Jeugdhulp
(cijfer: 9)
Naam: Jens Aasted-Madsen
Functie: Directeur bedrijfsvoering
Leeftijd: 34 jaar
Over Tobas Jeugdhulp
Tobas Jeugdhulp is een familiebedrijf dat is opgericht door mijn moeder: Ine Aasted-Madsen. We hadden zelf regelmatig pleegkinderen in huis en zijn er als het ware ingerold. Die ervaring heeft er dan ook voor gezorgd dat ik altijd actief ben geweest bij Tobas. We zijn op verzoek van de Gemeente officieel jeugdhulpaanbieder geworden en hebben inmiddels 7 locaties waar we jongeren opvangen die niet thuis kunnen wonen.
Hoe ben je voor het eerst in contact gekomen met Herito?
In 2018 liep ik Danny tegen het lijf bij een Roda JC wedstrijd. Kort daarna kwam ik in contact met een vriend die op dat moment net klant was geworden bij Herito en erg tevreden was.
Waren er onduidelijkheden/bezwaren/twijfels voordat je klant bij ons werd?
Er waren eigenlijk geen bezwaren, maar juist een gevoel van noodzaak. Want de kwaliteit van de diensten die ik op dat moment bij een andere (grote) partij afnam was slecht. Als familiebedrijf dat zelf ook klein begonnen is, vond ik de flexibiliteit en de bedrijfsgrootte van Herito juist een pluspunt. Herito en Tobas zijn echt samen gegroeid. Daarnaast hebben jullie ons nog nooit behandeld als een nummertje. Ook niet toen we slechts 2 werkplekken bij jullie afnamen. Inmiddels zijn dat er 32 en verzorgt Herito naast de Managed Cloud ook het internet en de zakelijke telefonie bij ons.
Wat heeft je doen besluiten om klant te worden én te blijven bij Herito?
De flexibiliteit, de concurrerende tarieven en uiteraard de service. We worden gewoon echt snel geholpen. Niet alleen als er iets misgaat, maar ook als we bepaalde diensten willen uitbreiden. Laatst moest er bijvoorbeeld een extra werkplek en een nieuwe printer ingericht worden. Ik stuurde een mail en kreeg direct antwoord. Mick stond binnen een dag op de stoep en ging pas weg toen alles in orde was en optimaal functioneerde.
Wat vind je van de kwaliteit en snelheid van de diensten die je bij ons afneemt?
De kwaliteit die ik bij Herito krijg is top. Vroeger zat ik vaak scheldend achter de pc omdat de Cloud eruit vloog of alles traag werkte. Wanneer ik belde hadden ze altijd een excuus, maar het werd eigenlijk nooit opgelost. Eind 2018 zijn we uiteindelijk overgestapt naar Herito. We hebben één keer last gehad van een trage Cloud waarna Danny eerlijk aangaf dat de Cloud aan de maximale capaciteit zat. Vervolgens werd het probleem direct opgelost. Nooit meer last van gehad. Dat geeft me het gevoel dat Herito echt waarde hecht aan mij als klant.
Is er wel eens iets misgegaan of heb je wel eens een klacht gehad? Zo ja, hoe hebben we je toen geholpen?
Tuurlijk, er gaat altijd wel eens iets mis. Techniek is soms weerbarstiger dan je zou willen. Gelukkig zijn het vooral kleine dingetjes zoals een bug in het menu en de printerinstellingen. Zo wijzigde de standaardprinter steeds, waardoor bijna dagelijks alles opnieuw ingesteld moest worden. Na een kort belletje werd het iedere keer opgelost. Maar uiteindelijk begrepen jullie ook dat dit geen werkbare situatie was en zorgde Mick voor een permanente oplossing. Tegenwoordig staat er een icoontje op mijn bureaublad waarmee ik met één druk op de knop de instellingen weer goed kan zetten. Probleem opgelost!
Zou je ons aanbevelen bij een zakenrelatie?
Ik zou Herito zeker aanbevelen. We zijn erg tevreden met de kwaliteit, de service en het contact. De sfeer is informeel en ik weet precies bij wie ik moet zijn. Daarnaast heb ik één contactpersoon bij wie ik aan de bel kan trekken als het toch even misgaat. Hierdoor heb ik nooit het gevoel dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd, maar word ik gewoon goed geholpen. Zoals het hoort eigenlijk.
Welk cijfer zou je ons geven (schaal van 1 tot 10)?
Ik geef Herito een 9 en ben supertevreden. Ik vind een 10 eigenlijk onrealistisch want ieder bedrijf heeft wel eens last van piekmomenten of storingen waardoor er iets mis kan gaan. Als ik dan toch een verbeterpuntje zou moeten aangeven dan zou dat de nauwkeurigheid kunnen zijn. Over het algemeen werkt alles altijd prima. Maar soms zit er bij de oplevering van een nieuwe dienst een kleine bug in het systeem, waardoor het nét niet optimaal functioneert. Mochten jullie dit op voorhand kunnen tackelen dan krijgen jullie van mij een 10!