Intercomsystemen
Op afstand bezoekers screenen, gesprekken voeren en de deur openen
Intercomsystemen van Herito
Op zoek naar een smart intercom met geavanceerde functies? Met de intercomsystemen van Herito kun je vanaf je bureaustoel bezoekers screenen, gesprekken voeren en de deur openen. Allemaal via de gebruiksvriendelijke HikConnect app! Zo bepaal je op veilige afstand wie wel of géén toegang krijgt tot jouw bedrijfspand, appartementencomplex of woning.
Daarnaast bepaal jij hoever je hierin wilt gaan. We stemmen ons voorstel namelijk 100% af op jouw wensen. Kies voor een standaard camera intercom zodat je opnames kunt maken en beelden eenvoudig terug kunt kijken. Of ga voor een modulaire intercom met deuropener en gezichtsherkenning; ideaal voor flats en appartementencomplexen tot 15 woningen. Jij bepaalt, wij zorgen voor de rest!
Smart intercom oplossingen
Onze smart intercom oplossingen zijn geschikt voor binnen en buitengebruik en aan te sluiten via de reguliere (UTP) internetbekabeling. Ook wanneer je een bestaande intercom wilt upgraden. Hierin bieden wij verschillende opties. Kies je voor onze standaard intercom met deuropener, dan kan deze voorzien worden van een kaartlezer, keypad en meer. Is gezichtsherkenning essentieel om toegang te krijgen tot jouw onderneming? Dan is een modulaire camera intercom juist de perfecte optie.
Kun je en wíl je geen keuze maken tussen deze twee intercomsystemen? Dan kunnen we jouw smart intercom ook integreren met bestaande of aanvullende camerabeveiliging of alarmsystemen. De perfecte oplossing voor bedrijfspanden waarbij een hoger beveiligingsniveau een must is. Dankzij het HikConnect plaform kunnen verschillende modules namelijk zonder problemen geïntegreerd worden!
Intercom systeem VVE
Op zoek naar een luxe intercom systeem voor grote complexen van meer dan 15 woningen of appartementen? Kies voor ons VVE intercom systeem waarbij een speciaal beheercontract kan worden afgesloten tegen een kleine meerprijs. Hierbij worden storingen snel en kundig verholpen; binnen twee dagen, zónder aanvullende kosten voor de werkzaamheden. Zo komen jullie nooit voor verrassingen te staan en zijn jullie altijd verzekerd van topservice!
Liever alleen betalen voor wat jullie verbruiken? Dat kan ook! Onze standaardservice is in dit geval voldoende. Heeft een bewoner een klacht? Dan pakken wij deze binnen 5 dagen op. Vervolgens worden de extra kosten gefactureerd aan de VVE. Jullie kunnen vervolgens zelf bepalen hoe de extra kosten van het intercom systeem binnen de VVE verdeeld zullen worden.