Nieuws

jul 07

Datalimiet EU in de vakantieperiode

Vanaf 1 juni 2017 is het mobiele abonnement van onze klanten in de EU te gebruiken zoals in Nederland. Bellen, sms’en en het gebruik van data in de EU valt onder de gebruikelijke bundel, zonder extra toeslag.

Om onze klanten te beschermen tegen buitensporige datakosten binnen de EU, wordt er een wettelijk bepaalde limiet ingesteld op € 50,00 bij verbruik buiten de bundel. Zodra de datalimiet van € 50,00 buiten de bundel is bereikt, wordt het dataverbruik automatisch geblokkeerd. Dit limiet geldt niet binnen Nederland.

Door het sturen van een sms naar 1330 kunnen gebruikers de datalimiet op eigen risico tijdelijk of permanent uitschakelen.
• Sms ‘ja’ naar 1330 om de limiet voor de huidige maand uit te schakelen
• Sms ‘limiet uit’ naar 1330 om de limiet permanent uit te schakelen
• Sms ‘limiet aan’ naar 1330 om de limiet weer in te schakelen

Veel data-only abonnementen worden gebruikt in combinatie met een device zonder sms functionaliteit.
In de Beheer Portal kunt u de datalimiet van deze abonnementen aan- of uitschakelen.

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *